czwartek, 27 października 2011

Kindle Fire na rynku

Pierwsza generacja czytników e-booków Amazon Kindle udowodniła, że firma potrafi świetnie rozpoznać potrzeby rynku i je wykorzystać. Ważna w cywilizowanych krajach wysoka jakość produktu, a także istotna w biedniejszych atrakcyjna cena, stały się gwarancją rynkowego sukcesu. A sukces przekłada się na zyski, bo miliony użytkowników płacą później przez długie lata, dolar po dolarze, generując gigantyczne przychody - dziesiątki miliardów dolarów rocznie!
Nie mam wątpliwości, że tablet Amazon Kindle Fire za 200 dolarów powtórzy sukces czytników e-booków i znajdzie miejsce w kieszeniach milionów nabywców na całym świecie. Kilka miesięcy temu firma HP przeprowadziła świetny eksperyment, polegający na obniżeniu cen swojego TouchPada z 500 do 100 dolarów. Okazało się, że tablet z kulawym systemem WebOS nagle stał się wielką atrakcją - do tego stopnia, że zabrakło go w magazynach. Kindle Fire ma przewagę w postaci normalnego systemu (Android), a także ogromnego zaplecza w postaci sklepu Amazon. Z uwagą będę obserwował jego poczynania na polskim rynku, a także informował o nich na niniejszym blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz