Jak powiedział Dave Limp, wicedyrektor działu Amazon Kindle, użytkownicy uwielbiają przeglądać internet, pisać maile, grać, oglądać programy telewizyjne, czytać kolorowe magazyny na dużym ekranie. Wprowadzenie tabletu na nowe rynki ma zwiększyć jego produkcję, a co za tym idzie – obniżyć koszty wytwarzania. Firma chce, by oszczędności te przełożyły się na niższe wydatki użytkowników tabletów.
środa, 13 marca 2013
Kindle Fire HD 8.9 oficjalnie w Europie
Amazon oficjalnie wprowadził swój największy tablet do sklepów w Europie. Kindle Fire HD 8.9, na razie tylko w wersji Wi-Fi, można kupić w Wielkiej Brytanii (za 229 funtów), a także Niemczech, Francji, Hiszpanii i we Włoszech (po 269 euro). Jednocześnie tablet trafił na rynek japoński, a w USA… obniżono jego ceny (do 269 dolarów).
Jak powiedział Dave Limp, wicedyrektor działu Amazon Kindle, użytkownicy uwielbiają przeglądać internet, pisać maile, grać, oglądać programy telewizyjne, czytać kolorowe magazyny na dużym ekranie. Wprowadzenie tabletu na nowe rynki ma zwiększyć jego produkcję, a co za tym idzie – obniżyć koszty wytwarzania. Firma chce, by oszczędności te przełożyły się na niższe wydatki użytkowników tabletów.
Jak powiedział Dave Limp, wicedyrektor działu Amazon Kindle, użytkownicy uwielbiają przeglądać internet, pisać maile, grać, oglądać programy telewizyjne, czytać kolorowe magazyny na dużym ekranie. Wprowadzenie tabletu na nowe rynki ma zwiększyć jego produkcję, a co za tym idzie – obniżyć koszty wytwarzania. Firma chce, by oszczędności te przełożyły się na niższe wydatki użytkowników tabletów.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz